Σε μια νέα έκθεση του Consumer Lab της Ericsson, ζητήθηκε από χρήστες έξυπνων κινητών συσκευών σε Σάο
Πάολο, Πεκίνο, Νέα Υόρκη, Λονδίνο και Τόκιο, να αξιολογήσουν νέα πρότυπα
υπηρεσιών που σχετίζονται με πτυχές της ζωής στην πόλη.
Παραδείγματα τέτοιων υπηρεσιών είναι οι κοινωνικοί
οδηγοί, ψηφιακός γυμναστής, συμβουλές αγοράς με χώρο-χρονικά κριτήρια,
κρατήσεις εστιατορίων και αυθημερόν παράδοση εμπορευμάτων. Επίσης καλύφθηκαν
τομείς για τους οποίους οι χρήστες εξέφρασαν δυσαρέσκεια, όπως η φροντίδα
παιδιών και ηλικιωμένων, η επικοινωνία με τις αρχές και το κυκλοφοριακό. Νέες
ιδέες για σχετικές υπηρεσίες αφορούν σε δίκτυα περίθαλψης που επιτρέπουν την
εύκολη επικοινωνία με μέλη της οικογένειας, ή σε προσωπικό πλοηγό με τις
καλύτερες διαδρομές σε ώρες αιχμής. Ο επικεφαλής έρευνας του Ericsson Consumer Lab, Michael Bjorn, δήλωσε: «Η ζήτηση για νέες υπηρεσίες ΤΠΕ μπορεί να
αλλάξει τη ζωή στις πόλεις την επόμενη τριετία και οι προσδοκίες για τη
διαθεσιμότητά τους στην αγορά είναι ιδιαίτερα υψηλές. Τα αποτελέσματα της
μελέτης δείχνουν ότι οι καταναλωτές καλωσορίζουν την καινοτομία σε πολλούς
τομείς της καθημερινότητας στην πόλη».
Marketing Week Online( 1 Νοεμβρίου 2013)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου