ADV

Αφιέρωμα στις τηλεοπτικές διαφημίσεις ανατολικών χωρών...




PRADA SPRING/SUMMER 2013 WOMEN'S ADVERTISING






NEA WIND F2G. Για να μιλάς ασταμάτητα!



Μεταφορτώθηκε στις 23 Οκτ 2013
Κολοσσαίο, Ρώμη, παλιά...
Ένας μονομάχος κι ένα λιοντάρι έρχονται αντιμέτωποι στην αρένα. O μονομάχος τραυματίζεται σοβαρά και μεταφέρεται στις κατακόμβες, όπου ψελλίζει τις τελευταίες του λέξεις...

Ή μήπως δεν είναι οι τελευταίες του λέξεις;
Βλέπεις, ο μονομάχος μας έχει F2G.
Και όταν έχεις F2G, δεν σταματάς να μιλάς.
Γιατί τώρα με το F2G, μόνο με 5€ έχεις 200' προς όλους.
Άσε που μόνο με 2€ επιπλέον, έχεις κι extra χρόνο ομιλίας, SMS και MB προς όλους.
Και πού ΄σαι, αν θέλεις ακόμη περισσότερα, απλά κάνεις log in στο f2g.gr και κερδίζεις!


Αυτές είναι 200 θερμίδες






Σε αυτό το βίντεο από το AsapScience βλέπουμε διάφορες τροφές σε ποσότητα των 200 θερμίδων. Δείτε την διαφορά όγκου που υπάρχει σε πολλά τρόφιμα όταν τα συγκρίνουμε μεταξύ τους βάσει της θερμιδικής τους αξίας.


Η πρώτη γεύση


Μικρά παιδιά δοκιμάζουν διάφορες και ιδιαίτερες τροφές για πρώτη φορά

Ξεκαρδιστική ελληνική διαφήμιση

Η πρόσφατη διαφήμιση της εφημερίδας “Παραπολιτικά” είναι από τις πιο αστείες που έχουμε δει.

Οι έλληνες διαφημιστές παρ' όλη την οικονομική κρίση δεν χάνουν το χιουμορ τους ενα μεγάλο μπράβο στα παιδιά. 
Η σάτιρα επιχειρεί τον εμπαιγμό κάποιας έννοιας ή προσώπου που ο σατιρικός καλλιτέχνης θεωρεί ότι αξίζει τέτοια αντιμετώπιση με σκοπό συχνά τη βελτίωση του αντικειμένου. Γίνεται μέσω μεθόδων όπως η παρωδία, η υπερβολή, η σύγκριση, η αναλογία και η ειρωνεία.
Ενώ η σάτιρα μπορεί να αποτελέσει μέσο διασκέδασης, γι' αυτό και συχνά είναι βάση του χιούμορ και συνεπώς συστατικό της κωμωδίας, δεν περιορίζεται στον τομέα της ψυχαγωγίας.








Μια υπέροχη διαφήμιση από την Ταϊλάνδη


Η διαφήμιση μπορεί τελικά να δώσει και άλλα εκτός από προωθητικά μηνύματα, μπορεί να μας κάνει να αισθανόμαστε λίγο πιο άνθρωποι έστω και για λίγο...

Μπορεί το παρακάτω κείμενο να μην είναι οπτικοακουστικό, ή με ειδικά ηχητικά εφέ ώστε να προκαλέσει τον ενδιαφέρον σας, αλλά σας παρακαλώ να το διαβάσετε. Δεν είναι σπαμ, διαφήμιση ή μήνυμα για να σας χαληναγωγήσει.


Και τι έγινε? Οι περισσότεροι είδαμε την διαφήμιση, βιώσαμε έναν συναισθηματικό, μας έκανε να σκεφτούμε τα "αυτονόητα", μας έβαλε σε σκέψεις και συναισθήματα, για να νιώσουμε μια χαρά ή λύπη για την ανθρωπότητα και στην τελική να καταλήξουμε να πούμε "τα έχω καλά με τον εαυτό μου" ή το αντίθετο ότι μας αναστάτωσε (ή κάτι ενδιάμεσο δεν έχει σημασία), ανάλογα με το πως θα ανταποκριθεί ο εγωισμός του καθενός. ΑΛΛΆ, όλη αυτή η διαδικασία για τον εαυτούλη μας. Αυτό το κυνήγι της συγκίνησης, ενός έντονου συναισθήματος, για να νιώσουμε για λίγο ανθρωπιά μέσα στη σκληρή ζωή που ζούμε. Ωραία το πιάσαμε το μήνυμα, τι κάνουμε για αυτό? Μια κοινοποίηση, μια φιλανθρωπία, μια δωρεά, με αντάλλαγμα τη χαρά που θα νιώσει ο εγκέφαλος μας όταν το κάνουμε? Ξέρετε, ο καθένας μπορεί να "παζαρέψει" με τον εαυτό του οποιοδήποτε τρόπο/ποσό που θα ήταν ιδανικό, ώστε να έχει την καλύτερη θετική ανάδραση για τον εγκέφαλο του (χαρά, συγκίνηση κτλ). Σαν να αγοράζεις ένα ζευγάρι παπούτσια... Το θέμα όμως είναι τι πραγματικά κάνεις. Κάθεσαι στο λαπτόπ και χαζεύεις από εδώ και από εκεί, όπως εγώ, και νομίζεις ότι επειδή νιώθεις είσαι καλός (ενώ σε μια βδομάδα θα το έχεις ξεχάσει);

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου