TIPS & TRICKS

Τί είναι το Affiliate Marketing;

Ποιος είναι ο Affiliate;

Affiliate Marketing Explained
Affiliate μπορεί να είναι οποιοσδήποτε (ιδιώτης ή εταιρεία) διατηρεί ιστοσελίδα από την οποία έχει τη δυνατότητα να στέλνει επισκέπτες μέσω links (banners ή text links) στη σελίδα του Διαφημιζόμενου. Affiliate επίσης μπορεί να είναι κάποιος που στέλνει επισκέπτες στον Διαφημιζόμενο μέσω Pay per Click (PPC) Campaigns που έχει δημιουργήσει στις μηχανές αναζήτησης, στο Facebook κλπ. Η πρόσφατη αύξηση ενδιαφέροντος για τα social media όπως το Facebook, το Twitter κ.α. έχει δημιουργήσει και έναν ακόμα τύπο affiliate, ο οποίος στέλνει επισκέπτες μέσω των σελίδων και λογαριασμών του στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης.
O Affiliate το κάνει αυτό με σκοπό να πληρωθεί από το Διαφημιζόμενο ένα προσυμφωνημένο ποσό ή προμήθεια εφόσον ο επισκέπτης που του στείλει πραγματοποιήσει την επιθυμητή ενέργεια (συνήθως αγορά). Το affiliate μοντέλο είναι τόσο απλό, που Affiliate μπορεί να τελικά να είναι μία ιστοσελίδα σύγκρισης τιμών (price comparison), ένα site με πληροφορίες για ένα συγκεκριμένο θέμα, ένα forum, ένα blog ή ακόμα ένας ιδιώτης με σελίδα στο Facebook.

Ποιος είναι ο Διαφημιζόμενος;

Affiliate Marketing Explained
Διαφημιζόμενος μπορεί να είναι οποιαδήποτε εταιρεία διατηρεί ιστοσελίδα, όπου ο επισκέπτης/χρήστης μπορεί να πραγματοποιήσει κάποιου είδους συναλλαγή. Τις περισσότερες φορές μιλάμε για την ολοκλήρωση μιας αγοράς (σε αυτή την περίπτωση δηλαδή ο Διαφημιζόμενος διατηρεί ηλεκτρονικό κατάστημα/e-shop) αλλά η συναλλαγή αυτή μπορεί να αφορά και άλλες ενέργειες, όπως τη συμπλήρωση μιας φόρμας παραγγελιών, την εγγραφή του επισκέπτη στην ιστοσελίδα, την εισαγωγή του email του για την εγγραφή σε newsletter κ.α.












Απογείωσε το brand σου με 5 mobile marketing tips!



Η ψηφιακή εποχή που δυναμικά διανύουμε αποδεικνύει ότι ο κόσμος μας γίνεται ολοένα και περισσότερο mobile oriented με τις πωλήσεις mobile συσκευών να εκτοξεύονται στα ύψη. Είναι γεγονός ότι ολοένα και περισσότεροι χρήστες αφιερώνουν αρκετό χρόνο καθημερινά στην mobile συσκευή τους είτε για να περιηγηθούν online, για να ενημερωθούν για τις τελευταίες ειδήσεις ή να προχωρήσουν σε αγορές, για να παίξουν ή να αναζητήσουν συνταγές, ακόμη και να οργανώσουν τα οικονομικά τους στοιχεία.  




- Οι αναζητήσεις από κινητές συσκευές αυξήθηκαν έως και 400% από το 2010, σε παγκόσμιο επίπεδο.
- Μέχρι το 2013 ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι θα χρησιμοποιούν περισσότερο τις mobile συσκευές από τα desktop PCs.
Για την χώρα μας είναι σημαντικό ότι:
- Το 87% των χρηστών χρησιμοποιεί την mobile συσκευή για να συνδεθεί στο internet σε καθημερινή βάση,
- Οι περισσότεροι την χρησιμοποιούν για να αναζητήσουν και να τραβήξουν φωτογραφίες ή videos, ενώ οι online αγορές εμφανίζονται σε χαμηλά επίπεδα ακόμη,
- Το 40% των χρηστών που θα δει μια mobile διαφήμιση θα κλικάρει επάνω της, ενώ μόλις το 5% θα κάνει κλικ για να καλέσει τον διαφημιζόμενο (click to call) και το 6% θα προχωρήσει σε online αγορά από συσκευή tablet.
Ο καταναλωτής μπορεί να συνδεθεί σε διαφορετικές συσκευές και να χρησιμοποιήσει διαφορετικές πλατφόρμες, καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας και από διαφορετικά σημεία. Οι ευκαιρίες που παρουσιάζονται, σε όσους θέλουν να εξελίξουν το brand τους online, είναι μοναδικές και πολλά υποσχόμενες. Ωστόσο, είσαι κατάλληλα προετοιμασμένος και οργανωμένος;
5 mobile marketing tips
Δοκίμασε 5 mobile marketing tips για να κερδίσεις τον ανταγωνισμό, να χτίσεις το mobile brand σου και να γίνεις ηγέτης στον κλάδο σου, απογειώνοντας τις πωλήσεις!
1. Χρησιμοποίησε το click to call
Για να ενθαρρύνεις το κοινό σου να καλέσει την επιχείρησή σου, είτε για να παραγγείλει pizza ή για να κάνει μια κράτηση δωματίου ή να ρωτήσει για το πλησιέστερο κατάστημα για να σε επισκεφθεί από κοντά, πρόσθεσε το κουμπί “Κλήση” στην online διαφήμιση. Είναι εύκολο να αξιολογήσεις την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεών παρακολουθώντας τον αριθμό των κλήσεων που προέρχονται από αυτές.
2. Προσέλκυσε το κοινό σου με διαφημίσεις εικόνας
Αφιέρωσε χρόνο στην δημιουργία αποτελεσματικών διαφημίσεων εικόνας. Θέλεις η διαφήμισή σου να ξεχωρίζει και στις κινητές συσκευές, γι αυτό διάλεξε ευδιάκριτα χρώματα και χρωματικούς συνδυασμούς που ανταποκρίνονται ευχάριστα στο μάτι, δημιούργησε σύντομα και ξεχωριστά μηνύματα, που θα παρακινήσουν το ενδιαφέρον των χρηστών να κάνουν κλικ.
3. Οδήγησε τους χρήστες στην κατάλληλη σελίδα
Πρόσθεσε στο διαφημιστικό κείμενο ένα σαφές και σύντομο call to action (προτροπή για δράση) και οδήγησε τον χρήστη σε σχετική σελίδα προορισμού. Η σελίδα προορισμού είναι σημαντικό να είναι προσαρμοσμένη στις διαστάσεις και απαιτήσεις της “μικρής οθόνης”, παράγοντες οι οποίοι θα ενισχύσουν την εμπειρία του χρήστη και τον Δείκτη Ποιότητας της διαφήμισης στο Google AdWords.
4. Δημιούργησε ένα ξεχωριστό brand app
Πολλοί υποστηρίζουν ότι η mobile συσκευή αποτελεί μια αντανάκλαση του ιδιοκτήτη της. Περιλαμβάνει δεδομένα για την δουλειά, την οικογένεια, την κοινωνική ζωή, τα hobbies και τα ενδιαφέροντά του γιατί είναι μια συσκευή “για όλα”. Δημιούργησε ευέλικτα και χρήσιμα apps για να τονώσεις την online παρουσία του brand, τα οποία θα εστιάσουν στις ανάγκες του χρήστη και θα του προσφέρουν αξία. Ακόμη και οι πιο πιστοί brand followers δεν θα κατεβάσουν ή χρησιμοποιήσουν το app, εάν δεν είναι επικεντρωμένο σε αυτόν και τις ιδιαίτερες ανάγκες του!
5. Αξιολόγησε τα δεδομένα
Για να κατανοήσεις την αξία της mobile διαφήμισης και να λάβεις στρατηγικές αποφάσεις, είναι σημαντικό να παρακολουθείς τα στατιστικά δεδομένα της mobile καμπάνιας. Αυτά θα σε οδηγήσουν στην αξιολόγηση των στόχων και της brand στρατηγικής!
Εσύ, προωθείς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου από το κινητό; Ποιές τεχνικές mobile marketing χρησιμοποιείς για να αυξήσεις τις πωλήσεις;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου